' All you need is love '

' All you need is love '
" Twoje słowa, ranią. Twoje oczy, sprawiają, że od razu jest mi lżej. "

sobota, 2 lutego 2013

The Versatile Blogger Award

Każdy nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy : 
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

No to tak, zostałam nominowana przez S. ( http://zycietoniebajkatw.blogspot.com/ )

7 faktów o mnie
1. Kocham The Wanted ;*
2. Nie lubię ryżu, takiego żółtego, bo z truskawkami lubię . :D
3.Uwielbiam chodzić w nocy do kuchni i szperać w lodówce . 
4. Najbardziej lubię metro i samolot jako środek transportu .
5. Jestem ciemną blondynką . ^^
6. Często kłamię .
7. Jestem też fanką JB i 1D . ♥

Nominacja

To narazka . ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz